ضرورت تولید محتوا و تربیت مربی برای مخاطب مسجدی

حجت الاسلام مصطفی گرجی«تولید محتوا» و «تربیت مربی» را دو موضوع مهم برای مخاطب مسجدی عنوان کرد و گفت: در همین راستا اخیراً کارگروهی در حوزه کودک و خانواده شکل گرفت.

حجت الاسلام مصطفی گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان «تولید محتوا» و «تربیت مربی» را دو موضوع برای مخاطب مسجدی عنوان و بیان کرد: در همین راستا اخیراً کارگروه تولید محتوا در حوزه کودک، نوجوان و خانواده توسط واحد خواهران ستادهماهنگی کانون های مساجد استان شکل گرفت.

 

 

مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان افزود: در این کارگروه دانش آموختگانی از حوزه و دانشگاه با تخصص های روانشناسی، دین، کودک، فلسفه حضور دارند که دغدغه مند هستند.

 

 

وی ادامه داد: با پایش آسیب ها و فرصت ها در کانون ها تولید محتوا انجام می شود و در مرحله نخست، این مدل در ۵ کانون مسجد شهر کرمان اجرا و نتایج آن برای نمونه گیری جهت تکثیر در دیگر کانون ها بررسی خواهد شد.

 

 

گرجی بیانیه مأموریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: ما باید بر اساس شاخص های تعریف شده در پورتال بچه های مسجد و بر اساس نوع مخاطب تولید محتوا داشته باشیم.

 

 

وی به طور مثال استفاده از قالب هنر برای آموزش های قرآنی را مؤثر خواند.

کد خبر 938309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha