خیر سوادکوهی به نیابت از شهدای مازندران حامی ایتام شد

حجت‌الاسلام عالیشاه بابیان اینکه «محمد جلیلی شیر دره» خیر سوادکوهی به نیابت از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران حامی ایتام و محسنین شد، گفت: شناسنامه‌های این شهدا فردا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در آئین کلنگ زنی مسکن مددجویان تحویل این خیر نیک‌اندیش می‌شود.

حجت‌الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با اجرای موفق طرح ابتکاری «امواجی از بهشت» کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران اشاره کرد و گفت: تاکنون مردم نیکوکار و خیرین با پیوستن به این طرح به نیابت از شهدای والامقام دیار علویان حامی فرزندان یتیم و محسنین شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران بابیان اینکه روزهای اخیر «محمد جلیلی شیر دره» خیر نیک‌اندیش اهل روستای شیر دره زیرآب سوادکوه علاوه بر اینکه حامی 2 هزار و 200 یتیم است به نیابت از 10 هزار و 400 شهید مازندران حامی ایتام و محسنین استان شد، افزود: شناسنامه‌های این شهدا فردا ساعت 11 و 30 دقیقه طی مراسمی تحویل این خیر می‌شود.

 

وی همچنین از آئین کلنگ زنی 35 واحد مسکونی ویژه مددجویان امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مازندران با حضور فرماندار، امام‌جمعه، شهردار، خیرین و مردم در زیرآب سوادکوه خبر داد و گفت: «محمد جلیلی شیر دره» یک میلیارد تومان برای ساخت مسکن مددجویان نیز کمک کرد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بابیان اینکه این خیر سوادکوهی که خود درگذشته از مددجویان امداد بوده درزمینه های مختلف شامل تهیه جهیزیه نوعروسان، ساخت مسکن، تأمین معیشت، کمک به بهبود بیماران و... کمک‌کار کمیته امداد است، یادآور شد: این خیر در پی شیوع کرونا برای تهیه اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی ویژه نیازمندان، 500 میلیون تومان به سپاه کربلا و کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خدمت‌رسانی داشته است.

 

وی در ادامه سخنانش به تفاهم‌نامه کمیته امداد استان با بسیج سازندگی سپاه کربلا اشاره کرد و افزود: تلاش داریم 150 واحد مسکونی ویژه مددجویان در قالب این همکاری فی‌مابین احداث و به بهره‌برداری برسد.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه بابیان اینکه مازندران 4 هزار مددجوی فاقد مسکن و 450 مددجوی مستأجر دارد، گفت: امسال از سوی امداد کشور ساخت 200 مسکن برای مددجویان به امداد استان تکلیف شده که تلاش داریم با همکاری خیرین تعداد بیشتری از مددجویان خانه‌دار شوند.

 

به گزارش شبستان، مردم نیکوکار و خیرین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ به طرح «امواجی از بهشت» بپیوندند.

کد خبر 938340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha