صدور مجوز ۸۶ تشکل قرآنی در استان فارس از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

سهرابی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حوزه های فرهنگی و هنری، همواره حمایت لازم را داشته است و اخذ مجوز ۸۶ تشکل قرآنی در استان فارس از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان از این همراهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (شنبه 24 خرداد) در دیدار با امام جمعه یراز گفت: تمام زحمت برنامه‌های فرهنگی و هنری بر دوش انجمن‌های فرهنگی و هنری استان فارس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حوزه های فرهنگی و هنری، همواره حمایت لازم را داشته است و اخذ مجوز 86 تشکل قرآنی در استان فارس از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان از این همراهی است.

وی اضافه کرد: فرهنگ و هنر، حوزه وسیعی است که در گوشه های مختلف جامعه شاهد حضور آن هستیم اما برای اختصاص بودجه، هنر شاید آخرین حوزه ای است که به آن توجه می شود و بودجه کمتری به خود می بیند.

سهرابی تاکید کرد: این روند نشان می دهد که با وجود مورد اهمیت بودن فرهنگ و هنر در جامعه به آن بهای لازم داده نشده است اما باید به این حوزه و وضعیت توجه جدی شود.

گفتنی است در این دیدار، نمایندگان انجمن‌های فرهنگی و هنری فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون هنری و سینمایی و معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد فارس با امام جمعه شیراز به تبادل نظر در حوزه فرهنگ و هنر پرداختند.

کد خبر 938571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha