اجرای برنامه «پیاده روی همگانی» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برنامه «پیاده روی همگانی» با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، در راستای توجه به ورزش به ویژه ورزش های همگانی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم برنامه های مختلفی به اجرا در آمده است.

 

فعالیت های ورزشی مختلف که بیشتر به صورت گروهی نیز انجام می شود، از گذشته تا کنون در برنامه های این کانون فرهنگی هنری جایگاه ویژه ای داشته که با استقبال خوب اعضای کانون به ویژه نوجوانان رو به رو شده است.

 

فوتبال؛ فوتسال، کوهنوردی، تنیس روی میز، شنا، والیبال، دارت، بدمینتون و... از جمله ورزش هایی است که در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم رونق خوبی گرفته و همچنان مورد توجه بچه های مسجد قرار دارد.

 

از دیگر ورزش هایی که به صورت مستمر انجام شده و البته جنبه همگانی نیز به خود گرفته، «پیاده روی همگانی» اعضای کانون است که به صورت گروهی انجام می شود.

 

این برنامه ها معمولا پس از اقامه نماز مغرب و عشا انجام می شود و بچه های مسجد در راستای توجه به تندرستی و سلامتی به پیاده روی همگانی اقدام می کنند.

 

این برنامه نه تنها از جنبه ورزشی و سلامت جسم اهمیت دارد بلکه در تقویت روحیه وحدت و صمیمت در میان بچه های مسجدی نیز مورد توجه است.

کد خبر 938582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha