رسیدگی به پرونده شهرداری صدرا به عنوان سومین پرونده فساد اقتصادی امسال

حجت الاسلام موسوی گفت: عزم دادگستری فارس در حوزه مقابله با فساد، بسیار جدی است و پرونده سه هزار صفحه ای شهرداری صدرا، سومین پرونده فساد اقتصادی است که امسال مورد رسیدگی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز در نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سه هزار صفحه ای شهرداری صدرا در شیراز، گفت: عزم دادگستری فارس در حوزه مقابله با فساد، بسیار جدی است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: پرونده سه هزار صفحه ای شهرداری صدرا، سومین پرونده فساد اقتصادی است که امسال مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: دادگستری فارس برای مفسدان اقتصادی، مجازات های قانونی سنگینی در نظر می گیرد و با مسئولانی که از منابع عمومی، سو استفاده می کنند تا ریشه کنی کامل، برخورد خواهد کرد.

گفتنی است، نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهردار و شورای شهر سابق صدرا در شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شیراز به ریاست قاضی «محمد مهدی محمودی» برگزار شد و متهم ردیف اول پرونده به عنوان شهردار سابق صدرا با حضور در جایگاه متهمین از خود دفاع کرد.

همچنین متهمان ردیف دوم و سوم نیز از خود در خصوص اتهامات وارده، دفاع کردند و تقاضای تبدیل قرار کردند.

متهم ردیف اول این پرونده به اتهام دریافت رشوه، مشارکت در تبانی و تدلیس در معاملات و مناقصات دولتی منتهی به ضرر و زیان به بیت المال و تصرف غیر قانونی و تضییع اموال دولتی و همچنین نگهداری مشروبات الکلی و متهمان ردیف های دوم، سوم و چهارم نیز به ترتیب به ارتشاء و دریافت رشوه  و نگهداری مشروبات الکلی، ارتشاء تدلیس در معاملات و مناقصات دولتی،  مشارکت در تصرف غیر قانونی و تضییع حقوق بیت المال از طریق عدم وصول عوارض و درآمد شهرداری متهم هستند.

کد خبر 938587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha