عضو جهاد اسلامی به سخنان سفیر امارات واکنش نشان داد

یوسف الاتیبی سفیر امارات برای گفتگو با صهونیستها درباره طرح الحاق به اسرائیل هشدار داده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، احمد المدلل عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات مقام اماراتی خطاب به صهیونیستها واکنش نشان داد. یوسف الاتیبی سفیر امارات برای گفتگو با صهونیستها درباره طرح الحاق به اسرائیل هشدار داده بود.

 

مدلل ضمن محکوم کردن هرگونه روابط عادی با رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای اسلامی گفت: این مسئله نشان می دهد که بعضی از کشورهای عربی چقدر اصرار دارند با صهیونیستها رابطه عادی داشته باشند.

 

این عضو جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: اماراتی ها به کشتار و جنایت های صهیونیستها بی توجه هستند و تنها به فکر عادی سازی روابط خود با آنها هستند. این همه کشتار در سوریه، یمن، عراق و لیبی کافی نیست.

 

وی اسرائیل و امارات را برای اجرای عملیات های نظامی در این کشور متهم کرد و گفت: خون مردم مسلمان در این کشور به گردن سران کشورهای عربی خواستار ارتباط با اسرائیل است.

 

سفیر امارات در آمریكا روز جمعه مطلبی را به زبان عبری در رسانه های اسرائیلی منتشر كرد و خطرات ناشی از الحاق برنامه ریزی شده اسرائیل در بخش هایی از کرانه باختری را در مورد روابط این كشور با کشورهای عربی و تأثیر آن بر ثبات منطقه ای نشان داد.

  

الاتیبی به وجود و آزادی مذهبی جامعه یهودی در دبی اشاره کرد و از دعوت اسرائیل برای شرکت در نمایشگاه اقتصادی این شهر  2020 خبر داد. این جشنواره به دلیل کرونا به سال آینده موکول شده است.

کد خبر 938780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha