شورای فرهنگ عمومی و شورای اطلاع رسانی دو بازوی مهم فرهنگی استان اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از شورای فرهنگ عمومی و شورای اطلاع رسانی دو بازوی مهم فرهنگی استان اصفهان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن خیر مقدم و تقدیر بابت زحماتی که مجموعه شورای هماهنگی در طول سال انجام می‌دهند، گفت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی علاوه بر سیاست گذاری، برنامه ریزی و هماهنگی، نظارت لازم است پیوست فرهنگی پیش بینی شود تا اثرگذاری مطلوب را داشته باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به جایگاه مهم شورای فرهنگ عمومی خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی و شورای اطلاع رسانی دو بازوی مهم فرهنگی استان هستند که لازم است جایگاه آنها تقویت شود.

 

«محمدعلی احمدی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: انسجام فرهنگی در بستر شورای فرهنگ عمومی اتفاق می‌افتد و بهره جستن از پیوست فرهنگی مسئله مهمی بوده که لازم است در تمامی موارد و کارها  مدنظر قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: ارائه هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر، ایام 15 خرداد، 9 دی، 13 آبان، روز قدس و...و تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و نحوه دشمنی ها با این انقلاب از جمله وظایف این ستاد است./

کد خبر 938811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha