برگزاری کلاس های قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا برگزاری کلاس های قرآنی در گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» امروز(یکشنبه 25 خرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: 200 تا 300 مرکز قرآنی در سطح استان گلستان فعالیت می کنند و از طریق برگزاری کلاس های آموزشی هزینه های اجاره و مربیان را پرداخت می کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان  ادامه داد:  از ستاد استانی کرونا درخواست کردیم که با حفظ پروتکل های بهداشتی و نظارت این کلاسها برگزار شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: مساجد با محدودیت های ستاد ملی کرونا در استان فعالیت دارند و اگر تخلفی در این زمینه باشد پیگیری خواهیم کرد.

 

وی افزود: دهه کرامت در پیشرو داریم و  انتظار داریم شرایط مساجد برای برگزاری مراسم از سوی ستاد استانی کرونا مشخص شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: عدم فعالیت برنامه های فرهنگی مسجد در حالی است که در بسیاری از بخش ها مثل بازار و اصناف پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود و این مهم منجر به اعتراض برخی از فعالان مساجد شده است.

 

گفتنی است در این جلسه استاندار گلستان تاکید کرد که وضعیت مساجد تا یک هفته آینده براساس پروتکل های ستاد ملی کرونا  ادامه پیدا کنند و مساجد نیم ساعت برای اقامه نماز بازگشایی خواهند شد.

 

همچنین در روز شهادت امام صادق (علیه السلام) مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت یک ساعت باز خواهند بود.

 

براساس ستاد استانی کرونا وضعیت مساجد در هفته آینده مشخص خواهد شد و برگزاری کلاس های قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

 

کد خبر 938836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha