۲ هزار بسته بهداشتی میان دانش‌آموزان مدارس روستایی و حاشیه‌ای دزفول توزیع شد

سرپرست آموزش و پرورش دزفول از توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی میان دانش‌آموزان مدارس روستایی و حاشیه‌ای شرکت‌کننده در امتحانات نهایی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.

«رضا محمدی‌خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: ۲ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و ژل ضدعفونی کننده میان دانش‌آموزان مدارس روستایی و حاشیه‌ای شرکت‌کننده در امتحانات نهایی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام توزیع شد.

 

سرپرست آموزش و پرورش دزفول افزود: به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری آزمون علاوه بر ضدعفونی کردن محل برگزاری، رعایت بهداشت فردی نیز توسط دانش‌آموزان در دستور کار قرار گرفت. 

 

وی تصریح کرد: با همکاری نماینده بنیاد احسان در شهرستان دزفول، یک‌هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ۱۰ عدد ماسک و یک بطری ژل ضدعفونی کننده دست میان دانش آموزان ۱۰ حوزه امتحانی مدارس روستایی و حاشیه‌ای شهرستان توزیع شد. 

 

محمدی‌خباز اضافه کرد: علاوه بر دانش‌آموزان و به‌منظور رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در حوزه تصحیح اوراق، ۵۰۰ بسته بهداشتی نیز میان دبیران حاضر در این حوزه اهدا شد که به هنگام حضور دبیر در حوزه تصحیح اوراق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از عملکرد بنیاد احسان، اقدامات و همکاری‌های همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به‌خصوص فرمانداری، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها با آموزش و پرورش را در راستای برگزاری امتحانات کتبی پایه دوزادهم ارج نهاد و بر ادامه این همکاری تا پایان امتحانات تأکید کرد.

 

کد خبر 938886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha