مصوبه ورزش و جوانان خوسف روی کاغذ ماند

درمحمدی گفت: احداث زمین چمن مصنوعی از قول های مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در بخش جلگه ماژان بود که قرار بود دهه فجر به بهره برداری برسد، ولی همچنان این مصوبه روی کاغذ مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف،«احمد درمحمدی» پیش از ظهر امروز (25 خرداد) در همایش دهیاران و شوراهای بخش ماژان، اظهار کرد: رهاورد سفر استاندار خراسان جنوبی به خوسف 55 مصوبه بود که از این تعداد 20 مصوبه به صورت مستقیم و غیر مستقیم مربوط به بخش ماژان است که این مصوبات به صورت کامل به جزء مصوبات ورزش و جوانان اجرایی شده است.

 

بخشدار جلگه ماژان بیان کرد: احداث زمین چمن مصنوعی از قول های مدیرکل ورزش و جوانان در سفر استاندار خراسان جنوبی به خوسف بود که قرار شد تا دهه فجر به بهره برداری برسد، ولی تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

 

وی با اشاره به اجرای 28.5 کیلومتر فیبرنوری در شهرستان خوسف، بیان کرد: اجرای شبکه فیبر نوری خوسف با اعتبار 15 میلیارد تومان سبب می شود تا مشکل آنتن دهی در روستاهای بالای 20 خانوار و به ویژه مشکل ارتباطی در دهستان های ماژان و براکوه مرتفع شود.

 

بخشدار جلگه ماژان خوسف از گاز رسانی به 14 روستای خوسف در دهه فجر خبر داد و گفت: در حوزه گاز رسانی در شهرستان خوسف نهضتی به راه افتاده و گاز رسانی به دهستان قلعه زری هم کلنگ زنی شده است.

 

درمحمدی تصریح کرد: 9 روستای بخش جلگه ماژان در حوزه واگذاری زمین مشکل داشتند که این مشکلات احصا و رفع شد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان خوسف دارای 108 روستای فاقد دهیاری است، گفت: دهستا ماژان بزرگترین بخش شهرستان خوسف است و باید دهیاران در مورد مشکلات این حوزه مطالبه گری کنند.

 

وی گفت: به دنبال سفر استاندار خراسان جنوبی به جلگه ماژان، راه های روستاهای سلم آباد، ماژان کفتر میلان، زرگر، روبیات، طالب اباد، چاه قدس یک و دو، گولگ، شیخ آباد در حال آسفالت هستند.

کد خبر 938910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha