مدیرانی که توانایی اجرای طرح‌های مبارزه با کرونا در آبادان را ندارند استعفا دهند

موسوی خواستار استعفای مدیرانی که توانایی اجرای طرح‌های مبارزه با کرونا در آبادان را ندارند، شد و گفت: هر گونه سهل‌انگاری در این زمینه پذیرفتنی نیست و فرد خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید زین‌العابدین موسوی» عصر امروز (یکشنبه ۲۵ خرداد) در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرستان آبادان، خواستار استعفای مسئولانی که توانایی اجرای طرح‌های مبارزه با کرونا ویروس در شهرستان را ندارند، شد و اظهار کرد: هر گونه سهل‌انگاری و کم‌کاری در زمینه مقابله و مبارزه با کرونا ویروس پذیرفتنی نیست و فرد خاطی مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان بر لزوم ادامه جدی‌تر مقابله با کرونا ویروس در شهرستان تاکید کرد و افزود: دولت اجازه تصمیمات متفاوت‌تر نسبت به سایر شهرستان و استان‌های دیگر را به ما داده است.

 

وی با بیان اینکه تابلوهای هشداری و کارهای فرهنگی برای ایجاد حساسیت نسبت به کرونا در شهر بسیار کم و محدود است تصریح کرد: اگر بتوانیم کاری کنیم که حدود ۲ هفته فقط یک‌هزار نفر از مردم آبادان در خانه بمانند، وضعیت کرونا در منطقه تا حد بسیار زیادی کنترل می شود .

 

موسوی همچنین بر عدم خروج افراد ناقل و بیمار مبتلا به کووید 19 در آبادان تاکید کرد و اذعان داشت: تصمیم بر این شد که افراد بیمار تا درمان نشوند، اجازه خروج از منزل را نخواهند داشت؛ قانون‌شکنان را در اختیار نهادهای مربوطه قرار می‌دهیم تا با آنها برخورد جدی شود.

 

وی همچنین با اشاره به افزایش و وضعیت نامناسب این شهرستان از لحاظ شیوع کرونا ویروس اضافه کرد: متاسفانه در این شهرستان وضعیت ابتلا به بیماری کووید 19 به معنی واقعی کلمه قرمز است.

 

موسوی از تغییر نام طرح پلیس کرونا به طرح ضربتی مقابله با کرونا خبر داد و یاد آور شد: به موجب این طرح افرادی که آزمایش کرونای آنها مثبت می‌شود باید ۲ هفته در خانه بمانند و تحت هیچ شرایطی از منزل خارج نشوند، همچنین سایر اعضای خانواده مبتلایان موظف به انجام آزمایش خواهند بود.

 

کد خبر 938937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha