مجهز شدن شهرک‌های صنعتی كردستان به فناوری فیبرنوری

حکمت،گفت: تمام شهرک‌های صنعتی استان به فناوری فیبرنوری مجهز می شوند.

آزاد حكمت،مدیر مخابرات منطقه کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان درسنندج اظهار داشت: تمام شهرک‌های صنعتی استان به فناوری فیبرنوری مجهز و به این شبکه متصل می‌شوند و اکنون زیرساخت‌های لازم برای اجرای این کار در حال اجرا است.

وی افزود: براساس قراردادی که با شرکت شهرک‌های صنعتی استان بسته شده است، تمام واحدهای تولیدی زیرمجموعه این شهرک‌ها از شبکه فیبرنوری بهره‌مند خواهند شد.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان به تلاش این شرکت برای کمک به تحقق شعار سال(جهش تولید) اشاره کرد و افزود: امسال تاکنون طرح‌ کابل کشی و تامین زیرساخت‌های مخابراتی شهرک‌های صنعتی در بانه، مریوان و کروندان دهگلان با بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

وی افزود: افزایش رضایتمندی مشترکان، ارائه انواع سرویس‌ها در بستر Ip، بهبود کیفیت خدمات مخابراتی در حوزه تلفن ثابت و ارتقای امنیت اطلاعات از جمله مزایای استفاده از فیبرنوری است.

 

این مقام مسئول اذعان کرد: طرح اجرای شبکه فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی سرنجیانه سنندج، کامیاران، زرینه و صاحب نیز در حال انجام است.

 

حکمت در پایان خاطرنشان کرد:مخابرات منطقه کردستان آمادگی دارد که در صورت اعلام نیاز سازمان‌ها و یا شرکت‌های متقاضی، زیرساخت‌های ارتباطی را فراهم کند تا شاهد توسعه استان در بخش‌های مختلف به ویژه تولید باشیم.

کد خبر 938983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha