لزوم احیای مسیر «طریق الرضا» به صورت نرم افزاری

حجت الاسلام نیازی گفت: مسیر «طریق الرضا» باید احیا شود و مسیر حرکت امام رضا (ع) در فضای مجازی با طراحی نرم افزاری بیشتر به نسل جدید معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «غلامحسین نیازی»، امروز (دوشنبه 26 خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: در سازمان میراث فرهنگی یکی از وظایف ما ارائه خدمات در جاذبه های گردشگری است.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به اینکه سال گذشته تخفیف در واحدهای اقامتی در این ایام 20 تا 40 درصدی را شاهد بودیم، تاکید کرد: برگزاری توری های مختلف با محوریت حرم های مطهر و همکاری دستگاه های مختلف برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه توانایی داریم که با همکاری بخش های اقامتی بسته های اقامتی ارزان قیمت برای خادمان رضوی، ارائه کنیم تا از این رو شیراز و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) هم بیشتر معرفی شود، افزود: باید حضرت شاهچراغ (ع) در دهه کرامت و در مشهد و قم نیز معرفی شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه افرادی که اسامی «فاطمه» یا «معصومه»، «احمد» و «رضا» دارند در این ایام با ارائه کارت ملی از تخفیف ویژه برخوردار می شوند، تاکید کرد: مسیر «طریق الرضا» باید احیا شود و مسیر حرکت امام رضا (ع) در فضای مجازی با طراحی نرم افزاری بیشتر به نسل جدید معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه آماده همکاری برای معرفی حضرت شاهچراغ (ع) هستیم، افزود: توسعه گردشگری مذهبی برای اقتصاد هم خوب است و رونق اقتصادی سالم در بخش گردشگری مذهبی شکل می گیرد و در سال جهش تولید نیز باید این موضوع بیش از پیش شکل گیرد.

کد خبر 939081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha