اجرای جشنواره رادیویی «چلچراغ شیراز» با هدف معرفی حضرت شاهچراغ (ع) در رادیوهای سراسر کشور

جمالی گفت: جشنواره رادیویی ملی «چلچراغ شیراز» در رادیوهای سراسر کشور برگزار می شود که هدف از اجرای آن معرفی حضرت شاهچراغ (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «یاسر جمالی»، امروز (دوشنبه 26 خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: جشنواره رادیویی ملی «چلچراغ شیراز» در رادیوهای سراسر کشور برگزار می شود که در 300 اثر رادیویی در سال قبل به دبیرخانه رسید و امسال شاهد اجرای دومین سال برگزاری آن هستیم.

نماینده صدا و سیمای مرکز فارس در ستاد هماهنگی دهه کرامت استان با اشاره به اینکه تعداد آثار این جشنواره به یک هزار اثر ارتقا پیدا کرده است، تاکید کرد: مراکز رادیویی و مراکز استان ها در این جشنواره دخیل هستند و هدف از اجرای آن معرفی حضرت شاهچراغ (ع) است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره هزینه زیادی ندارد اما متاسفانه دستگاه های مرتبط همکاری نکردند و اگر حمایت کنند اثرگذاری خوبی خواهد داشت، تاکید کرد: در صدا سیما خبر و فضای مجازی برنامه هایی تدارک دیده شده که در سطح استانی ملی و بین المللی منعکس می شود.

جمالی با اشاره به اینکه ساخت سریال حضرت شاهچراغ (ع) هزینه زیادی دارد اما یکی از دغدغه های صدا و سیما است، افزود: با شبکه های سراسری و بین المللی نظیر «کوثر» و «العالم» هماهنگی ایجاد شده تا شوندگان و بینندگان کشورهای مختلف از برنامه های دهه کرامت استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز ششم ذیقعده از لوکیشن صدا و سیما برنامه های ویژه دهه کرامت، برای ارتباط با سایر شبکه ها اجرا می شود، تاکید کرد: برنامه های دهه کرامت توسط صدا و سیما در چهار حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی منتشر می شود.

کد خبر 939197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha