تولید اقلام تبلیغاتی ویژه حضرت شاهچراغ (ع) برای استفاده در برنامه های ایام دهه کرامت

شکوهی از تولید اقلام تبلیغاتی ویژه حضرت شاهچراغ (ع) برای استفاده در برنامه های ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: این اقلام در پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر بارگذاری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی شکوهی» امروز (دوشنبه 26 خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در ایام دهه کرامت ششم ذیقعده به عنوان روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) نامیده شده است، در پایگاه اطلاع رسانی حرم مطهر فضایی با موضوع دهه کرامت ایجاد خواهد شد که پشتیبانی محتوایی برنامه ها را انجام گیرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) خاطرنشان کرد: اقلام تبلیغاتی ویژه حضرت شاهچراغ (ع) برای استفاده در برنامه های ایام دهه کرامت نیز در این سایت به نشانی http://www.shahecheragh.ir بارگذاری می شود.
 
وی افزود: لوح فشرده حاوی محصولات سمعی و بصری با موضوع حضرت احمد بن موسی (ع) شامل صلوات خاصه، نماهنگ با تصاویر حرم، مستند ها و تیز های مختلف تهیه شده است که نهاد ها و سایر علاقمندان می توانند با مراجعه به واحد سمعی و بصری روابط عمومی حرم مطهر دریافت کنند.
کد خبر 939236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha