آستارا  رتبه اول گیلان در حوزه کشف مواد مخدر

رستم زاد با بیان اینکه سال گذشته آستارا در حوزه کشف مواد مخدر رتبه اول را کسب کرد گفت: زیرساخت های پایانه ترانزیتی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود تا به عنوان یک مسیر مهم ترانزیت کالا بین دو کشور مدیریت خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حسن رستم زاد» امروز(دوشنبه، ۲۶ خرداد) در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کمیسیون مبارزه با قاچاق مواد مخدر این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از برخی سوء مدیریت ها انتقاد کرد و افزود: متاسفانه برخی اوقات می توان فعالیت های خوبی را با مدیریت مناسب انجام داد.

 

فرماندار بندر آستارا تصریح کرد: متاسفانه برخی مواقع افراد به دلیل نداشتن تخصص و تعهد باعث وقوع اتفاق‌های ناخوشایند می‌ شوند.

 

وی بر انجام زیرساخت های پایانه ترانزیتی ایران و جمهوری آذربایجان در مرز آستارا تاکید کرد و گفت: زیرساخت های پایانه ترانزیتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود تا به عنوان یک مسیر مهم ترانزیت کالا بین دو کشور مدیریت خوبی را در این زمینه انجام دهیم.

 

رستم زاد ادامه داد: به گمرک و پایانه مرزی تکلیف می کنم که با تمام توان مقابل قاچاق کالا و ارز ایستاده و اجازه انجام این عمل را به افراد ندهند.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا به افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سال گذشته شهرستان آستارا با رشد ۲۰۰ درصدی در حوزه کشف مواد مخدر رتبه اول گیلان را کسب کرد.

 

رستم زاد گفت: در سه ماهه اول سال جاری رشد ۳۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در آستارا را شاهد بودیم و این نشان دهنده عزم جدی دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 939248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha