افزایش ۶۵ درصدی کشفیات در سه ماهه ابتدای سال در استان یزد

هاشمی فر با اشاره به عملکرد در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: ما در استان یزد شاهد افزایش ۶۵ درصد کشفیات در سه ماهه ابتدای سال نسبت به سال گذشته بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا هاشمی فر» صبح امروز در نشست خبری دبیر و روسای کمیته های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اصحاب رسانه گفت: مواد مخدر بحث جدیدی نیست و همیشه مورد توجه بوده زیرا به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی مورد توجه مقام معظم رهبری و مجامع بشری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: اعتیاد مهمترین آسیب اجتماعی است که باعث بروز جرائم است که سازمان های مختلف در این حوزه خطیر اجتماعی نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: هر روز ما به عنوان روز مبارزه با مواد مخدر است زیرا با توجه به آسیب هایی که در جامعه وارد می کند باید هر روز برای آرامش و مقابله با آن اقدام جهادی کنیم.

هاشمی فر ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن استان یزد در شاهراه اصلی ترانزیت مواد مخدر ما شاهد برنامه مهم اجتماعی هستیم تا بتوانیم مقابله با آن داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: مقابله با عرضه کنندگان و توزیع کنندگان به عنوان اولویت ما است که خوشبختانه شاهد عملکردی مناسبی در این زمینه بوده ایم.

هاشمی فر ادامه داد: راهبرد اصلی ما در حوزه مواد مخدر حفظ کرامت انسانی و مقابله با عرضه و امنیت مردم است.

وی افزود: کنترل محورهای مواصلاتی به عنوان شاهراه، تشدید با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر در کمتر از 24 ساعت، کنترل کویر با استفاده از گشت هوایی و اشراف اطلاعاتی از جمله مهمترین اقدامات ما در این زمینه بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: وضعیت ما در سطح کویر نسبت به گذشته وضعیت سفید است که با توجه به اقدامات مقابله ای  اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان بهره را از این محور داشته باشند.

وی با اشاره به عملکرد در زمینه مقابله با عرضه مواد مخدر در استان گفت: سه ماهه اقدام شده در حوزه انتظامی65 درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته با بیش از 11 تن و 719 کیلو بوده است و در این زمینه نیز 27 درصد افزایش دستگیری باند، حمل کننده 23 درصد افزایش، عامل توزیع 12 درصد افزایش و نگهدارنده 23 درصد افزایش داشتیم.

کد خبر 940448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha