پلمب منزل مسکونی توزیع کننده مواد مخدر در شیروان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان از پلمب يک واحد منزل مسکونی توزیع کننده موادمخدر صنعتی در اين شهرستان خبر داد.

«محمد روهنا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به پلمب منزل مسکونی توزیع کننده مواد مخدر اظهار داشت: در پي در یافت خبري مبني بر اينکه شخصی در یکی از روستای توابع شهرستان شیروان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر مي کند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار عوامل پليس مواد مخدر قرار گرفت. 


 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شیروان با بیان اینکه اهالی روستا از این وضعیت به شدت اعلام نارضایتی داشتند، بیان داشت: با توجه به سوابق تمامي اعضاء خانواده مذکور که از فروشندگان فعال موادمخدر صنعتي می باشند، منزل آنان در چندین مرحله  مورد بازرسي قرار گرفت.  

 

 

روهنا خاطرنشان کرد: طی هماهنگي قضايي با دادستان شهرستان و با همکاری پليس موادمخدر و ماموران يگان امداد و پاسگاه خانلق، منزل مذکور پلمب شد. 

 

 

وی عنوان کرد: پليس با تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود در صدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است لذا شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کد خبر 939824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha