مشارکت ۱۳۰۰ قرآن پژوه در دوره تخصصی قرآن کریم ویژه بانوان در کویت

کمیته بانوان وابسته به جمعیت «منابر القرآنیه» در کویت از ثبت نام یک هزار و ۳۰۰ قرآن پژوه از داخل و خارج از کویت در دوره تخصصی «ابزارهای خلاقانه در حفظ قرآن کریم» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الرأی، « کفا العنزی» رئیس کمیته بانوان وابسته به جمعیت «منابر القرآنیه» در کویت گفت: دوره تخصصی «ابزار های خلاقانه در حفظ قرآن کریم» روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته در ساعت 19 تا 21 از طریق شبکه یوتیوب و نرم افزار «زوم» به طور مستقیم برگزار شد.

 

العنزی افزود: بیش از یک هزار و 300 نفر از داخل و خارج از کویت از طریق سایت اینترنتی جمعیت منابر القرآنیه در این دوره ثبت نام کردند.

 

وی ادامه داد: ما امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط ممنوعیت جزیی و کلی به سرمی بریم. این شرایط فرصت ارزشمندی برای زنان مسلمان است تا به حفظ قرآن کریم روی بیاورند.

 

العنزی گفت: این دوره با هدف آموزش قرآن کریم و تفهیم ارزش ها و مفاهیم قرآن کریم در جان و روح بانوان برگزار شد. برنامه های این کمیته فضای معنوی مناسبی را فراهم می کند تا در تشویق بانوان برای حفظ و مداومت در تلاوت قرآن کریم سهیم باشد.

 

رئیس کمیته بانوان افزود: پنجمین دوره تابستانی آموزش قرآن کریم نیز در چارچوب طرح پیشین قرآنی از روز گذشته (یکشنبه 25 خرداد 1399) آغاز شده است و به مدت دو ماه متوالی ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت تلاوت و حفظ قرآن کریم، گفت: کسانی که می خواهند قرآن کریم را حفظ کنند، باید در این راه مداومت داشته باشند و آیه های حفظ شده را مرور کنند. همچنین باید تلاوت و تدبر در مفاهیم قرآن را بیشتر کنند.

 

کد خبر 939255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha