برخورد صحیح می تواند جلوی بسیاری از منکرات را در جامعه بگیرد

آیت الله علم الهدی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بخشی ضروری برای همه ارگان ها بود زیرا این ستاد می تواند با برخورد صحیح جلوی خیلی از منکرات را در دستگاه ها و جامعه بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» امروز (۲۶ خرداد) در دیدار با مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) گفت:ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بخشی ضروری برای همه ارگان ها بود زیرا این ستاد می تواند با برخورد صحیح جلوی خیلی از منکرات را در دستگاه ها و جامعه بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: آقای سید عبدالله ارجائی در شرایط سختی این ستاد را در استان راه اندازی کردند و با تمام سخت کوشی خویش برنامه هایی را ارائه دادند و به واسطه ایشان بود که ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم ارتقا پیدا کرد.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین عواملی که باعث موفقیت ستاد اجرایی فرامین امام می شود این است که نوع برخورد خود را با ملاک های دینی بسنجند، گفت:البته باید سیستم برنامه ریزی و فرهنگ اجرا کردن این برنامه ها را نیز مد نظر داشت.

 

امام جمعه مشهد بیان کرد:انشاءالله با لطف خدای متعال و الگو گرفتن از اهل بیت (علیهم السلام) بتوانیم طوری برخورد کنیم که شیرینی عمل به معروف در بطن هر ارگان و جامعه ای احساس شود.

کد خبر 939299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha