شهرداری، شورای شهر و اصناف مکمل یکدیگرند

هاشمی گفت: شهرداری، شورای شهر و اصناف مکمل یکدیگرند و هر چقدر بازار و کسب و کار رونق یابد، شهر امنیت بیشتری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود هاشمی»، امروز (دوشنبه 26 خرداد) در یکصد و سی و هفتمین جلسه صحن علنی شورا با تشکر از مساعدت اصناف فارس در بحران کرونا گفت: بسیاری از صنوف استان با هدف حفظ سلامت مردم، اقدام به تعطیلی کسب و کار خود کردند.

رئیس اتاق اصناف فارس افزود: بازه زمانی اسفند تا 20 فروردین اغلب برای کسبه و اصناف، فرصت طلایی کسب و کار به شمار می رود که امسال کسبه این فرصت را به دلیل شیوع کرونا از دست دادند.

وی اضافه کرد: از شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز تقاضای حمایت از اصناف استان را داریم زیرا شهرداری، شورای شهر و اصناف مکمل یکدیگرند و هر چقدر بازار و کسب و کار رونق یابد، شهر امنیت بیشتری خواهد داشت.

هاشمی با اشاره به حضور اصناف در وقوع بحران های مختلف شهر شیراز، عنوان کرد: در وقوع سیل سال گذشته در شهر شیراز شاهد کمک رسانی به مسافران سیل زده بودیم و اکنون در زمان شیوع کرونا اصناف با تهیه آبمیوه طبیعی و ... از کادر زحمتکش درمان بیمارستان های «حضرت علی اصغر (ع)» و «شهید چمران» به حمایت پرداخته اند.

وی با ابراز خرسندی از حضور اصناف مختلف در کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی با هدف حمایت از اسیب دیگان کرونا، گفت: تاثیر روانی این حمایت ها بی شک بیشتر از حمایت های مالی است و مردم و اصناف را به یکدیگر نزدیکتر کرده است.

گفتنی است، هاشمی در این جلسه از شورای اسلامی شهر شیراز، تقاضای در نظر گرفتن بودجه برای حمایت از حوزه تولید برای کمک به اصناف استان فارس شد.

کد خبر 939330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha