بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از چند واحد تولیدی در لارستان

در راستای تسهیل و رفع موانع تولید، افشون با حضور در لارستان به همراه مسئولین این شهرستان، از چند واحد تولیدی در شهر لار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، در راستای حمایت از سرمایه گذاری و رفع موانع تولید، «ظفر افشون» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس به همراه «جلیل حسنی» معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، «عبدالعظیم خادم حمزه» مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری فارس، «حمیدرضا ایزدی»، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و جمعی از  معاونین ادارات کل و بانک های استان فارس و مسئولین شهرستان، امروز (دوشنبه ۲۶ خرداد) از چند واحد تولیدی در شهر لار بازدید کردند و ضمن بررسی توانمندی های این واحدهای تولیدی، درگفتگو با مدیران این شرکت ها و کارخانجات، به بررسی مشکلات پرداختند.

 

مسئولین با حضور در کارخانه تُن ماهی «خورشید طلایی»، شرکت «لارین فوم»، کارخانه در حال احداث ریسندگی نخ پنبه، کارخانه آرد و شرکت ویتانا؛ واقع در شهرک صنعتی لار، شرکت سیمان لارستان و واحد تولیدی پرورش شترمرغ، مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی را شنیدند، که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس برای پیگیری و رفع این موارد، دستورات لازم را به ادارات ذی ربط و بانک های عامل استان و شهرستان صادر کرد.

 

مهمترین مشکلات این واحدهای تولیدی ارائه تسهیلات کم بهره، سرمایه در گردش، واگذاری سند زمین، مجوز تامین گندم و غیره بود.

 

در پایان این بازدید، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به مدت چهار ساعت با حضور جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران لارستانی در محل سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار و مشکلات ۱۰ واحد تولیدی این شهرستان و شهرک های صنعتی این منطقه بررسی شد.

 

در این جلسه تولیدکنندگان و صنعتگران اهم مشکلات خود را کمبود آب، ارائه تسهیلات بانکی، واگذاری سند زمین و افزایش محدوده زمین، تسهیلات بانکی جهت طرح های توسعه، احداث جاده دسترسی به شهرک صنعتی «بیرم»، تامین آب جهت مراکز معاینه فنی و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی «پشته سنگر» و ناحیه صنعتی «حسن لری»، سرمایه در گردش و غیره بود که مسئولین پاسخ های لازم را ارائه کردند.

 

همچنین در این جلسه بخشداران نیز مسائل و مشکلات حوزه تولید و اشتغال بخش ها و روستاهای تابعه لارستان را مطرح کردند و خواستار تسریع در حل این مشکلات شدند.

 

در پایان نیز چندین مصوبه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لارستان صادر شد.

کد خبر 939342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha