سیره و سلوک رضوی در دهه کرامت برای اعضای کانون‌های مساجد تبیین و ترویج شود

باقری گفت: برای داشتن زندگی معنوی و اهل بیتی، تبیین زندگی اهل بیتی برای جامعه مهم است و دهه کرامت فرصتی مناسب برای تشریح، ترویج و تبیین سیره و سلوک رضوی بین اعضای کانون‌های مساجد است.

« محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر گفت: برنامه های دهه کرامت با هدف آشنایی بیشتر با سیره و روش زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) و توسعه و تبیین سخاوت، مهربانی، دستگیری از نیازمندان، بخشش و کرم اهل بیتی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا، با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مجریان برگزاری برنامه های دهه کرامت است، افزود: اولین و مهمترین وظیفه ما تبیین سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع) به ویژه زندگی و منش امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) برای اعضای کانون های مساجد است.

 

وی اظهار کرد: دشمن با تمام توان برای رواج خرافات و بدعت ها و کمرنگ کردن ارزش های اسلامی و دینی ما وارد میدان شده است و دهه کرامت زمان مناسبی برای بصیرت بخشی و تبیین زندگی رضوی و اهل بیتی است.

 

باقری با اشاره به اینکه 3 برنامه مهم و محوری در دستور کار کانون زینبیه نکاست،خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی دهه کرامت با عنوان مسابقه فرهنگی ضامن، تبیین سیره و زندگی رضوی و دستگیری از نیازمندان از عمده برنامه های دهه کرامت در کانون زینبیه نکاست.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا گفت: این برنامه ها با مشارکت جوانان و نوجوانان در کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا برگزار می شود.

 

وی با اعلام اینکه برنامه های دهه کرامت به دو صورت مجازی و حقیقی توسط کانون زینبیه نکا برگزار می‌شود، بیان کرد: دستگیری از نیازمندان و همنوعان یکی از شاخصه های مهم امام رضا(ع) و ائمه اطهار(ع)بود که باید در ترویج این سیره اهل بیت(ع) توجه شود و در این ایام با برنامه خاص به تبیین این دهه می پردازیم.

 

باقری گفت: زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) سراسر خیرات و برکات است و وجود این دو بزرگوار در ایران اسلامی هم مایه برکت برای کشورمان است که باید بیش از پیش در این بخش و تبیین این ارزش ها برای جوانان و نوجوانان تلاش شود.

کد خبر 939370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha