نباید مسائل حاشیه‌ای نمایندگان را از حل مشکلات مردم دور کند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: نباید به خاطر تفاوت دیدگاه‌ها و مسائل حاشیه ای از منافع مردم و حل مشکلات آنها دور شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» صبح امروز(27 خرداد) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: اولین جلسه مجمع نمايندگان خراسان جنوبی  در مجلس شوراي اسلامي دوشنبه شب  در محل ساختمان مجلس شوراي اسلامي  با حضور چهار نماینده استان برگزار شد.

 

وی با تاکید بر منافع ملی و استانی و رسیدگی بر مشکلات استان افزود: نباید به خاطر تفاوت دیدگاه‌هامسائل حاشیه ای از منافع مردم و حل مشکلات دور شویم، خوشبختانه هر چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی بر برپایی منظم جلسات  مجمع نمایندگان و رسیدگی به مشکلات مردم تاکید دارند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس افزود: هدف از برپایی مجمع نمایندگان استان خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم و استان است و مجمع نمایندگان استان با قدرت جلسات را برگزار و گزارش فعالیت ها را به مردم ارائه خواهد کرد.

 

وی با اشاره به مصوبات اولین جلسه مجمع نمایندگان استان، گفت: جلسات مجمع نمايندگان استان هر هفته ( جز هفته اي كه نمايندگان در حوزه هاي انتخابيه خويش هستند) در محل دفتر نمايندگان‌ در‌‌‌‌‌‌‌‌ تهران برگزار خواهد شد.

 

خسروی اظهارداشت: همچنین در این جلسه مقرر شد جلسات مجمع نمايندگان استان هر ماه  یک مرتبه در مرکز استان جهت بررسی و رسیدگی به موضوعات و مشکلات مطرح شده برگزار شود .

 

وی افزود: یکی دیگر تصمیات این جلسه این بود که در صورت نیاز، بنا به درخواست نماينده هر حوزه انتخابیه جهت بررسي يك موضوع مشخص جلسه مجمع نمايندگان در شهرستان آن حوزه انتخابیه براي بررسي و حمايت بيشتر برگزار شود.

 

 

 

 

کد خبر 939475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha