برقراری عدالت مهمترین اولویت مجلس یازدهم باشد

آیت الله عبادی با بیان اینکه مجلس یازدهم را مجلس خوب و انقلابی پیش بینی می‌کنیم، گفت: امیدواریم این مجلس روی نوع کارهای که از آن حتی بوی بی‌عدالتی می‌آید تمرکز و نظارت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۲۷ خرداد) در دیدار با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان جهادکشاورزی استان با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اظهار کرد: خداوند شرایطی فراهم آورد که شما و امثال شما عزیزترین سرمایه انسان که عمر است را در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس گذراندید و دوران تلخ زمان طاغوت از لغزشگاه های جوانان و وحشت زا بود به گونه ای که کارشناسان امریکایی گفته بودند که اسلام در ایران مثل پیری که عمرش سرآمد در حال اتمام است و اگر در سال ۵۷ چنین انقلاب پیش نمی آمد سرنوشت نسل های آینده کشور معلوم نبود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به بازنشستگان گفت: در دوران ابتدای انقلاب شرایطی پیش آمد که شما در بهترین دوران زندگی خود، بهترین کارها را انجام دادید و این سرمایه بزرگی است که عمر خود را چگونه گذراندید.

 

وی با بیان اینکه زندگی آزمایش است و حالت متفاوتی دارد اما همه در مقام عبودیت قابل بهره‌برداری است، افزود: برای مومن فرقی نمی‌کند در چه وضعیتی قرار دارد بلکه مهم عبودیت و جهاد اکبر و غلبه بر هوای نفس است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه هر کس کار نیکی کند به نفع خود و هر که بد کند بر ضرر خویش کرده است، ادامه داد: توفیقی خداوند به شما داده که بهترین دوران زندگی خود را در بهترین کارها مصرف کرده اید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مجلس یازدهم را مجلس خوب و انقلابی پیش بینی می‌کنیم، عنوان کرد: امیدواریم این مجلس روی نوع کارهای که از آن حتی بوی بی‌عدالتی می‌آید تمرکز و نظارت کند.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه قبل از مجلس یازدهم نیز تجدید قوه قضاییه را داشتیم که دست به کارهای جالب عدالتخواهانه زد.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با وجود تحریم و تبلیغات سوء در مقابله با کرونا درخشید، افزود: امیدواریم در مسائل اداری و اقتصادی و اجتماعی دیگر نیز عدالت برقرار شود؛ انقلاب ما اسلام ما است و شاخصه آن عدالت است اما همه ما باید به عنوان مسلمان عادل باشیم و قانون اساسی و اسلام را پیاده کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دنیا به بن بست رسیده است، گفت: هدف بعثت پیامبران و فریاد امام جعفر صادق(ع) امروز از زبان افرادی شنیده می شود که در خیابان های واشنگتن، لندن و پاریس حضور دارند.

 

وی تاکید کرد: امیدواریم حرکت عدالتخواهی در سطح بین المللی زمینه ای را فراهم کند که عدالت اسلامی به جامعه اسلامی و جهانی برگردد و نوع بشریت نجات پیدا کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه پیچ و خم و فراز و نشیب وجود دارد اما در شرایط ناباور خداوند متعال کمک می کند و انقلاب اسلامی سرفراز می شود، گفت: امروز اجرای عدالت تحقق پیدا کند و همگان آن را با چشمان خود ببینند و دیگر برخی از این بازی های سیاسی و شعارهای دروغ دست بردارند.

کد خبر 939501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha