بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان در ۲۷ رشته ورزشی فعالیت خواهند داشت

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رشته های المپیک و آسیای حذف شده اند، گفت: بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان ر ۲۷ رشته ورزشی فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «ادهم کرد» در اولین نشست نواب روسای هیات های ورزشی استان بیان داشت: بانوان ورزشکار استان در سال گذشته نتایج ارزنده ای را کسب کرده اند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کسب 17 مدال در جشنواره استعدادهای برتر در رشته های مختلف یکی از موفقیت های بانوان ورزشکار در سال گذشته بود.

 

کرد گفت: هیات های برتر رشته های ورزشی بانوان براساس ارزیابی سال گذشته شناسایی شده اند و در پایان همین نشست مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

وی با بیان اینکه بانوان ورزشکار در سال گذشته در 60 رشته ورزشی فعالیت داشته اند، افزود: امسال بانوان در 27 رشته ورزشی فعالیت خواهند داشت و رشته های المپیک و آسیایی حذف شده اند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان در سال گذشته نتایج بسیار خوبی در رشته های کبدی، ووشو، تیراندازی، دو میدانی، کلاته، کسب کرده اند که این مقام ها در سال جاری استمرار داشته باشد.

کد خبر 939511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha