دهه کرامت ادامه دهنده رسالت پیامبر مکرم اسلام (ص) در تکریم مکارم اخلاقی است

محمدپور گفت: دهه کرامت به نوعی ادامه دهنده رسالت پیامبر مکرم اسلام (ص) در صدر اسلام برای ترویج و تکریم مکارم و فضائل اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «یاسر محمدپور» امروز (27 خردادماه) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در سالن جلسه شهدای هنرمند فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های فرهنگی و دینی را تحت شعاع قرار داد و با توجه به اهمیت سلامت عمومی جامعه تلاش می شود تا با کاهش برنامه ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی این فعالیت ها را پیگیری کرد.

 

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: دهه کرامت به نوعی ادامه دهنده رسالت پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در صدر اسلام برای ترویج و تکریم مکارم و فضائل اخلاقی است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: فضای مجازی تاکنون توانسته کاهش ظرفیت برنامه های حضوری را پوشش دهد و باید فعالیت های دهه کرامت نیز با استفاده از پتانسیل مورد ترویج قرار دهد.

 

محمدپور خاطر نشان کرد: دهه کرامت در سال 99 با شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل بیت (علیهم السلام) پیش بینی شده است و دستگاه های اجرایی خدمات خود را منطبق با شعار این دهه لحاظ کنند.

 

وی افزود: دستگاه های اجرایی عضو شورا می توانند با پیش بینی برنامه های جذاب و خلاقانه با استفاده از ظرفیت های سازمان ها و نهادها فضای شور و نشاط را در این دهه ایجاد کنند.

 

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام داشت: اولویت برگزاری برنامه های فرهنگی به صورت غیر حضوری است و شرایط بیماری کرونا باید در برگزاری برنامه ها لحاظ شود.

کد خبر 939530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha