برگزاری نخستین برنامه امور زنان و خانواده وزارت ارشاد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

​مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی از برگزاری نخستین برنامه امور زنان و خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار از نسلی به نسل دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از دفتر امور زنان و خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی گفت: تجارب زیسته همکاران شاغل بانوی فرزند شهید و جانباز در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در تارنمای امور زنان و خانواده وزارت متبوع در قالب گفت و گو با آن ها بارگذاری خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان این که یکی از ویژگی های فعالیت های فرهنگی جاری و ساری بودن آن است، به عبارتی مفاهیم فرهنگی قابلیت انتقال از نسلی به نسل دیگر را دارند؛ افزود: امیدواریم نگاهی عمیق به تجارب زیسته یادگاران گرانقدر شهید مبدل به رهیافتی برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار در جامعه به ویژه در میان خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شود.

 

مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی در ادامه عنوان کرد: طرح بیان تجارب زیسته بانوان ایثارگر به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سه بازه زمانی میلاد حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت با هدف بیان تجارب زیسته فرزندان معزز شهید و جانباز، ولادت حضرت زینب با هدف بیان تجارب زیسته خواهران معظم شهدا و رحلت حضرت ام البنین (س) با هدف بیان تجارب زیسته مادران و همسران شهید و ایثارگر شاغل در وزارت متبوع صورت می گیرد.

 

احمدی در پایان گفت: این طرح در حوزه ذی نفعان نیز با تاکید بر رهنمودهای وزیر محترم جناب آقای دکتر صالحی در بهمن سال جاری با هدف معرفی بانوان اهل قلم، هنر و سینمای دفاع مقدس که در آثار خود به تبیین جلوه های ایثارگری خاموش زنان در هشت سال دفاع مقدس پرداخته اند، صورت می پذیرد.

کد خبر 939617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha