تحقق «جهش تولید» اولویت سپاه و بسیج باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه کشور باید در حوزه تولید به اقتدار برسد، گفت: بسیج و سپاه برای تحقق اهداف «جهش تولید» تأثیر زیادی می‌توانند داشته باشند این موضوع را باید اولویت بدانند‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین « محمد باقر محمدی لائینی » امروز (27 خرداد) در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه کربلای مازندران، بیان کرد: زحمات سردار بابایی فرمانده سابق سپاه کربلا جای تشکر دارد فعالیتش در جهت تحقق شعار امسال «جهش تولید» شایسته تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: بنده اعتقادی به اینکه فرمانده سپاه باید بومی باشد را ندارم، لیاقت و شایستگی این فرد مهم است‌، اگر مصلحت دیده شده بخاطر تقویت انگیزه و یا هر دلیلی تودیع انجام شود، وحدت و انسجام باید بیشتر شود‌.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مجموعه سپاه و همچنین همه مردم پای کار باشند‌، در کنار این فرمانده مازندرانی که حتما دغدغه بیشتری برای استان دارد بایستیم.

 

وی با بیان اینکه کشور باید در حوزه تولید به اقتدار برسد، تأکید کرد: بسیج و سپاه برای تحقق اهداف «جهش تولید» تأثیر زیادی می‌توانند داشته باشند این موضوع را باید اولویت بدانند‌.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی همچنین به نقش اثرگذار سپاه پاسداران و بسیج، در مقابله با بحران‌ها و حوادث مختلف اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا و رزمایش مواسات مبنی بردستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا سپاه و بسیج با تولید و توزیع ماسک،دستکش، گان، مواد ضدعفونی کننده و بسته های معیشتی نقش مهمی ایفا کردند.  

 

به گزارش شبستان،سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدحسین بابایی» از 24خرداد1393فرماندهی سپاه کربلا را عهده دار بود. امروز(27خرداد) با حضور سردار «علی فدوی» جانشین فرماندهی کل سپاه تودیع و سرهنگ «سیاوش مسلمی» که معاونت هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان را بر عهده داشت، به عنوان فرمانده سپاه کربلای مازندران معرفی می شود

 
کد خبر 939623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha