خانه مطبوعات می تواند اختلاف نظرها را به یک وحدت اجتماعی تبدیل کند

مروارید با اشاره به اینکه مشهد و خراسان رضوی از قدیم مهد پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه بوده، گفت: این دوره انتخابات خانه مطبوعات استان از نظر مشارکت و حضور سلایق مختلف در ثبت نام هیات مدیره، رشد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر مروارید» امروز (۲۷ خرداد) در بازدید از ستاد انتخابات خانه مطبوعات ضمن تشکر از هیات مدیره سابق خانه مطبوعات و ستاد اجرایی انتخابات افزود: اقدامات خوبی در دوره گذشته صورت گرفته است که از تک تک اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات تشکر و قدردانی می کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به جایگاه رسانه ای استان و تاثیر گذاری در کشور گفت: مشهد و خراسان رضوی از قدیم مهد پیشکسوتان و فعالان عرصه رسانه بوده است، هر چند تهران از نظر کمی در صدر است ولی تاثیر گذاری رسانه های این استان و کیفیت آن مثال زدنی است.

 

وی با بیان این که این انتخابات صنفی است، بیان داشت: انتخابات صنفی است اما صنفی که راه به سوی بلوغ اجتماعی و سیاسی می برد، اگر خانه مطبوعات نماینده نسبی روزنامه نگاران استان باشد، می توانیم به این نهاد مدنی کمک کنیم و پشت آن بایستیم و مطالبات به حق آنها را از سایر ارگانها و نهادها پیگیری و محقق کنیم.

 

مروارید با اشاره به اختلاف نظر ها و سلایق مختلف سیاسی گفت: در این دوره همه اختلاف سلایق و گروههای سیاسی در انتخابات شرکت کرده اند، خانه مطبوعات می تواند این اختلاف نظر و سلایق را به یک وحدت اجتماعی و عقلانیت جمعی تبدیل کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به میزان مشارکت در انتخابات خانه مطبوعات بیان داشت: میزان مشارکت در انتخاباتی که به صورت الکترونیکی برگزار می شود، شاخص مطلوبی است و نشان می دهد که اعضای این خانه نسبت به این تشکل صنفی حساسیت دارند و می توانند خانه را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.

کد خبر 939653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha