حوزه خاتم الانبیا(ص) رفسنجان اولین مرحله از کمک مومنانه اهدا خون را اجرا کرد

بسیجیان حوزه خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان با حضور در مرکز انتقال خون رفسنجان خون خود را در قالب اولین رزمایش و کمک مومنانه برای نجات جان بیماران اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان علی خفاجه عصر سه شنبه (27 خرداد ) در این برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهداء خون احیاء زندگی است بیان کرد: با حضور تعدادی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) و اعضاء گردان شهید امینی این حوزه در مرکز انتقال خون رفسنجان اولین رزمایش کمک مومنانه اهدای خون این حوزه اجرا شد.

 

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان افزود: این عمل انسان دوستانه و خداپسندانه باعث سلامت هم نوعان است، در جبهه مقابله با کرونا بسیجیان با تولید ماسک، ضدعفونی کردن سطوح و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا جلوه ای زیبا خلق کردند در این مبارزه وجه دیگری هم نمایان است که باید به آن توجه شود.

 

خفاجه تصریح کرد: آن وجه، بیمارانی هستند که به خون نیاز دارند و در این شرایط اهدای خون کاهش یافته لذا بسیجیان بر خود واجب دانستند بار دیگر خدمتی در جهت سلامت و بهداشت عمومی به مردم ارائه دهند و با اهدای خون خود بتوانند گرهی از مشکل بیماران بگشایند و جان دوباره به آن ها اهدا کنند که امیدواریم بتوانیم این عمل انسان دوستانه را به صورت مداوم و مستمر  توسط بسیجیان تابعه این حوزه انجام دهیم.

 

 

فرمانده حوزه خاتم الانبیا(ص) با اشاره به حرکت های جهادی متعدد و بیشمار این بسیجیان در عرصه های فرهنگی و جهادی مختلف گفت: این اولین مرحله از کمک مومنانه اهدا خون این حوزه بوده است که در صورت لزوم و تقاضا، بسیجیان این حوزه آمادگی کامل جهت اجرای مراحل بعدی اهدا خون را دارند.

 

 

وی رویکرد بسیج را کمک ‌رسانی و خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف دانست.

 

کد خبر 939698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha