کتاب «صبح صادق» در اهواز  رونمایی شد

کتاب «صبح صادق» شامل مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام رضا حیدری در مدرسه علمیه امام صادق (ع) اهواز صبح امروز توسط نماینده ولی فقیه در خوزستان رونمایی شد.

«حجت‌الاسلام میثم پورفرج» در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: صبح امروز (چهارشنبه ۲۸ خرداد) مراسم عزاداری به‌مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و طلاب این مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد.

 

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز ادامه داد: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله سید طیب موسوی موسس و بنیانگذار این مدرسه علمیه همراه بود و وی در این مراسم به شاخصه‌های مختلف زندگی امام صادق (ع) و لزوم همه‌گیری فرهنگ اهل بیت (ع) در جامعه پرداخت.

 

 

وی با بیان اینکه در این مراسم کتاب صبح صادق توسط امام جمعه اهواز رونمایی شد گفت: این کتاب مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام رضا حیدری در این مدرسه علمیه بوده که در 54 صفحه به همراه اضافه کردن پاورقی نگارش شده و موضوع اصلی این کتاب بررسی زندگانی امام صادق (ع) است.

 

 

حجت الاسلام میثم پورفرج اضافه کرد: همه ساله مراسم شهادت امام صادق (ع) در این حوزه علمیه با حضور آحاد مختلف مردم به ویژه ساکنان محله حصیرآباد برگزار می‌شد اما با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا امسال با حضور حداقلی طلاب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

کد خبر 939844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha