افتتاح ۱۱ هزار میلیارد تومان طرح در حوزه راه و شهرسازی ایلام

استاندار ایلام با بیان اینکه ۱۱ هزار میلیارد تومان طرح ها و پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان ایلام افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی» صبح امروز(۲۹ خرداد) در در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: خوشبختانه کارهای بزرگی در حوزه راه و شهرسازی استان در دولت تدبیر و امید انجام شده است و شاهد تحول بزرگی در این حوره در استان بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه ساخت تونل در استان ایلام طی ۷ سال گذشته حدود ۳۰۰ درصدی رشد داشته است، ابراز کرد: در طول فعالیت دولت های دهم و یازدهم تونل های استان از ۳ هزار متر تونل به  ۹ هزار و ۵۰۰ متر افزایش یافت که رشد ۳۰۰ درصدی را نشان می دهد.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه عملکرد حوزه راه سازی استان در سال های اخیر بسیار درخشان بوده است، یادآور شد: ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه که نقش مهمی در زمینه خارج کردن شهرستان های حوزه جنوبی استان از بن بست دارند، اختصاص یافته است.

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به افتتاح ۱۱ هزار میلیارد تومان طرح ها و پروژه های وزارت راه و شهرسازی در استان ایلام، بیان کرد: ۴ بانده شدن مسیر ایلام به مهران نیز نقش مهمی در راستای تردد مسافران این مسیر به ویژه زوار عتبات عالیات و روان سازی ترافیک در ایام اربعین حسینی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: رونمایی از آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مهم ترین برنامه های این مراسم است‌.

 

گفتنی است خادمی، معاون وزیر راه و رئیس شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور، فولادی، معاون توسعه منابع انسانی شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور، وجدی، معاون ساخت و توسعه غرب و مرکز کشور، فامیان، مدیرکل منطقه یک راه آهن کشور با استاندار ایلام دیدار کردند.

کد خبر 940044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha