واردات غیر مجاز مانع رونق تولید داخلی است

حجت الاسلام جمیاری، تولید داخلی را مرلفه مهم رونق اقتصادی خواند و گفت: واردات غیر مجاز سد راه تولیدات داخلی بوده و باید با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی اکبر جمیاری»، امروز(29 خرداد) در حاشیه بازدید از دادگستری شهرستان دلفان اظهار داشت: تحقق شعار سل نیازمند رونق تولیدات داخلی و اشتغال زایی است.

 

امام جمعه نورآباد بر ضرورت تقویت تولیدات داخلی و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکای جوانان، ادامه داد: باید با متخلفان در واردات غیرمجاز که عامل بازدارنده رونق تولید داخلی است، برخورد شود.

 

وی با بیان اینکه فساد اقتصادی برای اقتصاد کشور سم است، اظهار داشت: فساد اقتصادی به اقتصاد ضربه می زند و سبب کاهش اشتغال زایی می شود و دراین زمینه باید با برخورد قاطع و به موقع عدالت را برقرار ساخت.

 

حجت الاسلام جمیاری بیان کرد: قوه قضاییه در برخورد بدون اغماض با برخی مفسدان دانه ‌درشت‌ اثبات کرد که در اجرای عدالت اسلامی با هیچ‌ کس مماشات نخواهد کرد و این اقدام انقلابی قوه قضاییه قابل تقدیر است.

 

وی عنوان داشت:  برخورد با عناصر دانه‌ درشت‌ و مفسدان اقتصادی که با درایت قوه قضاییه آغاز شده است، باید مورد حمایت نهادهای نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد.

کد خبر 940132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha