اعلام برگزیدگان طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان

طاهری از اعلام برگزیدگان طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد خبر داد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب طرح ملی «راهکار» آغاز شده که مورد استقبال گسترده جوانان قرار گرفته است.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو برنامه های تجمعی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» به صورت مجازی کرد که با استقبال گسترده جوانان همراه شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این طرح در بخش های مختلف در روزهای فرد و با حضور قاریان عضو کانون در قالب طرح ملی «راهکار» برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: با قرعه کشی این هفته، برگزیدگان طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد معرفی شدند.

 

طاهری ادامه داد: میثم امیدیان، زهرا عسگری فرد، زهرا کیوانی و بتول گل محمدی نفرات برتر این هفته از طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» هستند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این طرح از طریق لایو اینستاگرام به آدرس kanoonsalarshahidan توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان به صورت زنده نیز پخش می شود.

 

وی گفت: طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» با هدف جذب نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد در حال اجرا است.

 

کد خبر 940173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha