تولید ماسک در کارگاه کانون فرهنگی هنری پرتو ولایت شهرکرد ادامه دارد

قدیردخت از تولید روزانه ۱۰۰ ماسک توسط کانون فرهنگی هنری پرتو ولایت شهرکرد خبر داد و گفت: در این کارگاه تولیدی خواهران عضو کانون در ۲ نوبت کاری به تولید ماسک های بهداشتی در مسجد حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهركرد مشغول هستند.

«نوید قدیردخت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به اینکه ماسک های بهداشتی یکی از نیازهای ضروری امروز است کانون فرهنگی هنری پرتو ولایت شهرکرد با تولید روزانه 100 ماسک بخشی از نیاز مردم به ویژه خانواده های نیازمند را تامین می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری پرتو ولایت مسجد حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهركرد ادامه داد: این ماسک‌های بهداشتی پس از تولید و ضدعفونی شدن، بسته بندی و به صورت رایگان بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

وی ابراز کرد: در این کارگاه تولیدی خواهران عضو کانون در 2 نوبت کاری به تولید ماسک های بهداشتی در مسجد حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهركرد مشغول هستند.

 

قدیردخت گفت: ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر شهرکرد توسط کانون فرهنگی هنری پرتو ولایت مسجد حضرت قمربنی هاشم (ع) تاکنون در قالب ۵۰ مرحله انجام شده است و همچنان تا نابودی این ویروس منحوس ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری پرتو ولایت مسجد حضرت قمربنی هاشم (ع) شهركرد ادامه داد: این فعالیت ها در قالب طرح ملی «راهکار» انجام می شود و به ثبت در سامانه بچه های مسجد نیز می رسد.

 

کد خبر 940178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha