امنیت داخلی لازمه پیشرفت و استقرار هر نظامی است

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: امنیت داخلی برای پیشرفت و اسقرار هر نظامی لازم است و اگر‌ امنیت نباشد هیچ برنامه ای در کشور اجرا نشده و اقتصاد بدون امنیت شکوفا نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۳۰ خرداد حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: امنیت داخلی برای پیشرفت و اسقرار هر نظامی لازم است و اگر‌ امنیت نباشد هیچ برنامه ای در کشور اجرا نشده و اقتصاد بدون امنیت شکوفا نمی شود.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: در روایت است که امام صادق علیه السلام فرمود؛ امنیت، عدالت و سرزمین آباد و مستقل از نیازهای ضروری یک جامعه می باشند.

وی ابراز کرد: در قرآن کریم آیات زیادی در مورد امنیت نازل شده زیرا امنیت نیاز اولیه و مُبّرم هر جامعه است.

حجت الاسلام گروهی عنوان کرد: ایمان و عمل صالح ۲ خصلتی هستند که موجب امنیت می شود و جامعه ای که افراد در آن ایمان و عمل صالح نداشته باشند، این جامعه امنیت ندارد و گواه این گفته آمریکا و اروپا است که امروز امنیت ندارند اما جامعه ما بر پایه قرآن و سنت بنا شده و از نظر امنیت در دنیا بی نظیر است.

خطیب جمعه رودبار جنوب افزود: دهه کرامت، این دهه پر خیر و برکت را در پیش داریم از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلام امام رضا(ع) می باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی انسانی حکیم، بصیر و بنیان گذار نظام قضائی در جمهوری اسلامی بود.

 

حجت الاسلام گروهی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی سلامت قوه قضائیه تاکید خاصی دارند و فرمودند؛ قوه قضائیه باید انقلابی باشد و انقلابی بماند.

امام جمعه رودبار جنوب در خاتمه تاکید کرد: قوه قضائیه با محاکمه مفسدانی همچون اکبر طبری نشان داد که با هیچ کسی در هیچ مقام و جایگاهی تعارف ندارد.

کد خبر 940228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha