برگزاری مسابقه دل‌نوشته همزمان با دهه کرامت در اراک/ دختران کانون مشکات به حضرت معصومه (س)دل نوشته می‌نویسند

حجت الاسلام حبیبی از برگزاری مسابقه دل نوشته ویژه دختران به حضرت معصومه (س) به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام « بهنام حبیبی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت از برگزاری مسابقه دل نوشته به همت این کانون خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این مسابقه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله و ویژه دختران است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات،مسجد حجت ابن الحسن(ع) شهر اراک با بیان اینکه دختران عضو کانون می توانند با نوشتن دل نوشته خود به حضرت معصومه (س) در این مسابقه شرکت کنند افزود: این مسابقه از روز تولد حضرت معصومه آغاز می شود و در روز تولد امام رضا (ع) به برترین دل نوشته جوایزی اهدا می شود.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقه را بر آوردن آرزوهای دختران دانست و بیان کرد: در این مسابقه تلاش می کنیم که در حد توان آرزوهای دختران را که در قالب دل نوشته برای حضرت معصومه (س) انجام شده است نیز برآورده کنیم.

 

این مقام مسئول  ادامه داد: این مسابقه ویژه دختران 8 تا 14 سال است و امید است با استقبال گسترده از سوی دختران جوان و پیروان حضرت فاطمه معصومه (س) روبرو شود.

 

حجت الاسلام حبیبی همچنین از برگزاری جشن دختران در روز میلاد حضرت معصومه سلام در مسجد خبر داد و گفت: این جشن با رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله اجتماعی با حضور دختران در مسجد برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن(ع) شهر اراک همچنین اضافه کرد: در خلال برگزاری این جشن مسابقاتی نیز برگزار می شود و به افراد چادر به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.

 

وی دیدار با خانواده دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این کانون در ایام دهه کرامت دانست و بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف ما است و این کانون در ایام مختلف سال با سرکشی و دیدار با خانواده شهدا در راستای اشاعه این فرهنگ ناب تلاش می کند.

 

این مقام مسئول همچنین به برگزاری جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) نیز در شب میلاد اشاره کرد و گفت: این مراسم ویژه برادران است و در این برنامه به افرادی که نامشان رضا و یا مرتضی است هدایایی اهدا می شود.

کد خبر 940435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha