رسانه‌ها حساسیت مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بالا ببرند

نبی زاده گفت: رسانه ها با آموزش های لازم در جهت مقابله با کرونا و بالابردن حساسیت های مردم، دعوت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، به کاهش تعداد مبتلایان به کرونا کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی زاده» پیش از ظهر امروز(31 خرداد) در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش سازنده و بی بدیلی در پیشبرد اهداف مجموعه های مختلف در کشور دارند، اظهار داشت: امید است زحمات و تلاش های همکاران در روابط عمومی ادارات استان مورد توجه مدیران باشد، چراکه روابط عمومی یک حوزه سیاستگذاری و راهبردی است.

 

وی با اشاره به تاثیر روابط عمومی ها در انعکاس خدمات نظام به مردم در بخش های مختلف، گفت: در هر حوزه ای که مدیران توجه ویژه ای به روابط عمومی ها داشته و دارند، خدمات نظام به خوبی به مردم معرفی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه چنانچه روابط عمومی ها در ارائه خدمات نظام به مردم قوی عمل نکنند، شایعات جای حقیقت را خواهد گرفت، افزود: شورای اطلاع رسانی استان در راستای اطلاع رسانی بهتر به مردم و ارتباط گسترده تر مردم با مسئولان و شناخت آسیب ها از اوایل زمستان سال گذشته تشکیل شده که تاکنون 18 جلسه با بیش از 200 مصوبه داشته است.

 

نبی زاده با اشاره به عملکرد خوب رسانه های استان در آگاهی بخشی به مردم در خصوص مقابله با کرونا، افزود: صدها خبر، گزارش، مصاحبه و متن های آموزشی در خصوص نکات آموزشی مقابله با کرونا در استان تاکنون تولید شده است که نقش مهم روابط عمومی ها در این راستا به خوبی مشهود است.

 

وی بر آموزش و آگاهی بخشی به مردم برای مقابله با کرونا در استان از سوی رسانه ها تاکید کرد و گفت: رسانه ها با آموزش های لازم در جهت مقابله با کرونا و بالابردن حساسیت های مردم، دعوت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، به کاهش تعداد مبتلایان به کرونا کمک کنند.

 

کد خبر 940505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha