کمک نقدی مساجد فارس به ۷۵۰۰ خانواده

حجت الاسلام مهرابی گفت: مساجد فارس در حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا و توزیع بسته های معیشتی همت خوبی داشتند و توانستند به هفت هزار و ۵۰۰ خانواده نیز کمک های نقدی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت السلام «محمد صادق مهرابی»، امروز (شنبه 31 خرداد) در آستانه فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیدار با امام جمعه شیراز در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، گفت: ورود جدی به موضوع تبیین چله انقلاب از رویکردها و اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: یکی دیگر از رویکردهای این سازمان، ورود به بحث شهادت «سپهبد سلیمانی» است و اداره کل تبلیغات اسلامی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نماینده مقام معظم رهبری در استان است و بر اساس سیاست های کلی مقام معظم رهبری در بحث تحول پیش می رود.

وی با ابراز رضایت از فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی در بحران کرونا بیان کرد: خوشبختانه مساجد در این ایام نه تنها تعطیل نشده اند بلکه به مکانی برای تولید ماسک و اقلام بهداشتی تبدیل شده اند.

حجت الاسلام محرابی ادامه داد: مساجد فارس در حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا و توزیع بسته های معیشتی همت خوبی داشتند و توانستند به هفت هزار و 500 خانواده نیز کمک های نقدی کنند.

وی در این جلسه از آغاز نهضت «زنان خانواده» خبر داد و بیان کرد: تربیت مبلغ کیفی و سپرده شدن تبلیغ به دست والدین از اهداف این نهضت کارآمد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: طرح «امام محله» که در 76 محله استان راه اندازی شده است، گره گشای بسیاری از مشکلات مردم خواهد بود.

وی اضافه کرد: فعالیت های اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در بحران کرونا در بخش فضای مجازی تقویت شده است و به پیوست رسانه در استان نیز تاکید ویژه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس همچنین از تجلیل از 500 فعال فرهنگی در استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

کد خبر 940514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha