اصناف موتور محرکه اقتصاد و تکمیل کننده فرایند تولید هستند

بسطامی نقش اصناف در تکمیل زنجیره تولید را ارزشمند و قابل توجه دانست و گفت: بازاریان به عنوان تکمیل کننده فرایند تولید و رونق اقتصادی نقش موثری در این حوزه دارند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد:  نامگذاری اول تیر به نام روز اصناف فرصت مناسبی برای یادآوری تلاش فعالان این عرصه و پاسداشت خدمات آنان است.

 

«علی اکبر بسطامی» ضمن تبریک این روز به کلیه اصناف و مشاغل، یادآور شد: اصناف و بازاریان در مناسبت‌های مختلف سیاسی و اقتصادی از جمله؛ شکل گیری انقلاب اسلامی، پشتیبانی و حمایت از رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و اینک هم در شرایط تحریم نقش محوری ایفا نموده و همواره در خدمت اهداف نظام بوده‌اند.

 

وی با اشاره به تلاش اصناف و بازاریان در دوران شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: فعالان بازار و اصناف ضمن همراه شدن با برنامه های ستاد مبارزه با کرونا در تامین نیازمندی های مردم پیشقدم بوده و اجازه ندادند مردم دغدغه تامین مایحتاح و کالاهای ضروری خود را داشته باشند.

 

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه اصناف و بازاریان تاکنون نه تنها هزینه‌ای به دولت ها تحمیل نکرده‌اند بلکه در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منشا اثرات مثبت بوده اند.

 

وی ابراز کرد: دولت بایستی حمایت های لازم و مشوق های مناسب از قبیل اختصاص تسهیلات مناسب، حذف برخی قوانین و دستورالعمل های دست و پاگیر و روان سازی امور  کسب و کارها را در دستور کار قرار دهد.

 

 بسطامی در پایانخاطرنشان کرد: در فرصت مناسب خواسته ها و مطالبات  اصناف استان در نشستی حضوری بررسی و به منظور پیگیری و رسیدگی به خواسته های آنان تلاش خواهد کرد.

کد خبر 940534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha