دهه کرامت بهترین فرصت برای تکریم دختران و خانواده است

حجت الاسلام رمضانی گفت: با توجه به فرا رسیدن دهه کرامت، تلاش می کنیم در فضای مساجد اطلاع سانی کرده و مردم را تشویق کنیم که تکریم دختران و خانواده را داشته باشند و دهه کرامت بهترین فرصت است تا مردم هرچه بیشتر با اهل بیت (ع) بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» در جلسه شورای هماهنگی برنامه های دهه کرامت که امروز (شنبه ۳۱ خرداد) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: شعاردهه کرامت «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل ‌بیت (ع) » است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: سال گذشته و سال های قبل شور و نشاط خوبی در این حوزه در کشور رخ می داد به طوری که حضور خادمان حرم رضوی و حرم حضرت معصومه  (س) را داشتیم و برنامه های خوبی اجرا می شد.

 

وی اضافه کرد: در شرایط موجود امیدواریم مسجدی ها خدماتی که در ایام کرونا داشتند در ایام دهه کرامت هم داشته باشند و امیدواریم دوستان همت کنند تا در این فضا از ظرفیت سازمان ها و ادارات استفاده شود به خصوص توقع داریم در بحث رسانه و صدا و سیما اتفاقات خوبی رخ دهد.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: تلاش می کنیم در این دهه در فضای مساجد اطلاع سانی کرده و مردم را تشویق کنیم که تکریم دختران و خانواده را داشته باشند و دهه کرامت بهترین فرصت است تا مردم هرچه بیشتر با اهل بیت (ع) بیشتر آشنا شوند.

 

در ادامه مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین اظهار کرد: شیوع کرونا تبدیل به بحرانی شده است و امسال به دلیل شیوع کرونا نمی توانیم مانند سال های گذشته برنامه داشته باشیم.

 

«مریم بیدخام» افزود: با توجه به محدودیت زمان تا دهه کرامت، لازم است تمامی پیشنهادات مکتوب به دبیرخانه اعلام شود و تأکید بر اجرای برنامه ها در فضای مجازی باشد و زیرساخت های لازم برای این امر مهیا شود و همچنین از ظرفیت تشکل های مردمی و هیئت های مذهبی که می توانند این برنامه ها را در فضای مجازی داشته باشند، استفاده شود.

 

وی یادآور شد: چراغانی و فضاسازی شهری، مزین کردن شهر با شعار دهه کرامت و پخش صلوات خاصه و ایجاد شادابی مومنانه در این دهه مورد توجه قرار گیرد و از این دهه برای ارائه خدمت به مردم استفاده کنیم و خوب است تقویت میز خدمت در این ایام داشته باشیم.

 

کد خبر 940587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha