لزوم استفاده از خدمات غیر حضوری و آنلاین بانک ها در راستای پیشگیری از شیوع ‌«کرونا»

شفیعیان بر لزوم استفاده از خدمات غیر حضوری و آنلاین بانک ها در راستای پیشگیری از شیوع ‌«کرونا» تاکید کرد و گفت: مردم در حد امکان از خدمات برخط و غیرحضوری بانک ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه 31 خرداد) در نشست با سرپرستان شعب و برخی روسای بانک های شهرستان جهرم به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس «کرونا» تاکید و خواهان توجه روسای بانک ها به این مقوله شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بانک ها، افزود: روسای بانک ها فضای درون شعبه را به نحوی چیدمان کنند که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

 

وی استفاده از ماسک برای کارکنان و مشتریان به دلیل ازدحام در بانک ها را اجباری دانست و تاکید کرد: در ورودی شعبه ها از محلول ضدعفونی کننده دست استفاده شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم همچنین خواستار رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان در مراجعه به بانک ها شد و تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید مد نظر مردم قرار بگیرد.

 

شفیعیان در پایان از شهروندان خواست تا سه اصل شستشوی مستمر دست ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در راستای حفظ و ارتقاء سلامت خود و جامعه به جد مد نظر داشته باشند و تا حد امکان از خدمات برخط و غیرحضوری بانک ها استفاده کنند.

کد خبر 940657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha