ایران، تنها قدرتی که هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با همه چپاول‌گری‌ها و حق کُشی هایی که آمریکا علیه سایر کشورها انجام می دهد اما کسی جرات "تو" گفتن به او را ندارد اما ایران، تنها قدرتی بود که هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «ولی الله حیاتی» امروز یک‌شنبه (یکم تیرماه) در نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: علیرغم همه چپاول‌گری‌ها و حق‌کشی‌ها و همه غارت هایی که آمریکا از منابع ملی سایر کشورها داشته و دارد، اما هیچ کشوری، قدرت و جرات «تو» گفتن به او را ندارد اما ایران، هیمنه پوشالی آمریکا را درهم کوبیده است.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی، اظهارکرد: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکا قدرت مطلق منطقه بود و بر تمام شئونات ایران سیطره داشت اما بعد از پیروزی انقلاب و با قدرت گرفتن ایران اسلامی، دست آمریکا از منابع ایران قطع شد.

 

 

وی با بیان این مطلب که قدرت پوشالی آمریکا روبه افول است، بیان کرد: همه این موفقیت ها نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران است که باعث شد روح آزادی خواهی و مقاومت در جهان علیه آمریکا شکل بگیرد.

 

 

حیاتی با بیان اینکه آمریکایی که تلاش می کرد ریشه ایران را بخشکاند، امروز در بیخ گوش خود صدای الله اکبر را می شنود، افزود: امروز حتی مردم این کشور هم از عملکرد آمریکا در حوزه های مختلف ناراضی هستند و در خیابان ها تظاهرات می کنند.

 

 

وی ادامه داد: این حقوق بشری که آمریکا از آن دم می زند، اوج عدم پایبندی به قوانین حقوق بشر را در یک روز و با به شهادت رساندن شهید بهشتی از یاران انقلاب و ۷۲تن از یارانش نشان داد.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه امروز مشخص کردن زوایای حقوق بشر آمریکایی برای نسل جوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، اظهارکرد: نقش آمریکا در توطئه های کوچک و بزرگ علیه ملت ایران باید به درستی تبیین شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه امروز ما به اوج قدرت و بالندگی رسیده ایم و یک تنه در مقابل آمریکا ایستاده ایم، افزود: هرچند عده ای در اطراف ما عزت خود را فدای آمریکا کرده اند ولی ما عزت و شرف خود را وجه المصالحه هیچ مسئله ای قرار نمی دهیم.

 

 

حیاتی همچنین بر بهره مندی حداکثری از ظرفیت فضای مجازی تأکید کرد و گفت: اجرای تمام برنامه ها باید با رعایت تمام نکات بهداشتی اجرایی شود.

 

 

«محمدعلی سالاری» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در ابتدای این نشست با بیان اینکه ایران بیشترین ضربه را از آمریکا خورده است، اظهارکرد: این هفته بهترین فرصت است تا مردم حمایت خود را از مردم رنگین پوست آمریکا اعلام کنند.

 

 

این نشست با اعلام نظرات و برنامه های دستگاه های فرهنگی ادامه یافت و با توجه به ارائه پیشنهاد برگزاری مراسم محوری در یکی از مساجد شهر بجنورد، مصوب شد این برنامه پس از تأیید ستاد استانی مقابله با کرونا اطلاع رسانی شود.

 

 

 

 

کد خبر 940768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha