نمایشگاه عکس «عبرت» در شهرستان بیله سوار برپا شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: نمایشگاه عکس «عبرت» با موضوع پیشگیری از اعتیاد ویژه نوجوانان و جوانان در شهرستان بیله سوار برپا شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه عکس «عبرت» با موضوع پیشگیری از اعتیاد ویژه نوجوانان و جوانان در شهرستان بیله سوار برپا شد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این نمایشگاه طبق سنوات قبل با هدف آگاهی بخشی به قشر جوان و جوانان در خصوص عواقب مصرف مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این نمایشگاه به صورت دوره ای طی هفته جاری در مساجد و مکان های عمومی و محله های آسیب پذیر از اعتیاد شهر بیله سوار برای بازدید عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

ملکی بیان کرد: این نمایشگاه به همت امور اجتماعی بسیج ناحیه بیله سوار و دفتر نمایندگی کانون های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار شد.

 

وی افزود: آموزش «نه به اعتیاد»، «انتخاب دوست سالم» و «عواقب اعتیاد» از موضوع های حاشیه ای این نمایشگاه است که با حضور کارشناسان برای افراد بازدید کننده از این نمایشگاه ارائه می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار خاطر نشان کرد: 3 ویژه برنامه در فضای مجازی با موضوع پیشگیری از اعتیاد نیز به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر اجرا خواهد شد.

کد خبر 940829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha