اجرای سیره اهل بیت (ع) در جامعه باعث رفع معضلات اجتماعی می شود

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) به عنوان اسوه های دین محسوب می شوند، گفت: توجه به سیره اهل بیت (ع) و اجرای آن در جامعه، می تواند مشکلات اجتماعی در جامعه را از بین ببرد و از نابودی جامعه جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عبدالمهدی موسوی»، امروز (یکشنبه 1 تیر) در همایش «گام دوم تبلیغ» که در سالن «عترت» اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد، گفت: دین مبین اسلام یکی از ادیان جهان شمول هستند و برای بخش های مختلف جامعه برنامه ریزی دارد.

معاون قضایی دادگستری فارس با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) به عنوان اسوه های دین محسوب می شوند، تاکید کرد: توجه به سیره اهل بیت (ع) و اجرای آن در جامعه، می تواند مشکلات اجتماعی در جامعه را از بین ببرد و از نابودی جامعه جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه برخی با تبلیغ سوء علیه روحانیون از سوی معاندین، نشان دهنده اهمیت این قشر از جامعه است، تاکید کرد: باید سیره اهل بیت (ع) در جامعه، ارائه شود تا امید آفرینی در جامعه شکل گیرد.

وی بر لزوم تولید محتوای مذهبی در فضای مجازی تاکید و خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد از این طریق بنیان خانواده ها را از بین ببرد.

کد خبر 940836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha