حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بیش از  هزار خانواده زندانی جرائم غیرعمد

سهندی گفت: ۱۳۳۲خانواده زندانی مشمول جرائم غیرعمد، تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات حمایتی متعدد این نهاد بهره مند هستند.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: ۱۳۳۲ خانواده زندانی مشمول  جرائم غیرعمد،  تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی بوده و از خدمات حمایتی متعدد این نهاد بهره مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: همسران و فرزندان زندانیان جرائم غیرعمد که به دلیل مشکل مالی قادر به امرار معاش نیستند از سوی این نهاد حمایت می شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای این خانواده‌ها خدمات حمایتی متعددی  همچون کمک هزینه بلاعوض برای رفع مشکلات، پرداخت مستمری،ایجاد  اشتغال پایدار، خدمات فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی، تامین مسکن و خدمات حمایتی جهت تامین نیازهای ایتام و محسنین ارائه می شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته کمیته امداد آذربایجان‌غربی در راستای حمایت از خانواده‌ های زندانی در حوزه‌های متعدد، بیش از 3 میلیارد و 630 میلیون تومان هزینه کرده است.

سهندی تاکید کرد: بدون تردید کمیته امداد آذربایجان‌غربی در راستای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان استان اهتمام ویژه‌ای داشته و در این راستا گام های موثری برداشته  است.

کد خبر 940863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha