توجه به جایگاه دختران یکی از برکات دهه کرامت است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت جایگاه دختران در آئین اسلام گفت: توجه به جایگاه دختران یکی از برکات دهه کرامت است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در این دهه گفت: پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) همواره به نقش دختران و جایگاه آنان تأکید داشتند و بر مهرورزی به آنان و مقدم قرار دادن آنان در محبت اصرار داشتند. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: ایام دهه کرامت یکی از فرصت های موثر برای تبیین مسائل معرفتی و بینشی است که مصادف با میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و میلاد امام رضا(ع) است. 

وی با اشاره به ویژه برنامه های سال های گذشته ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز مبنی بر برپایی همایش های ویژه دختران به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد: توجه به جایگاه دختران یکی از برکات دهه کرامت است که می توان در قالب برنامه های متعدد فرهنگی، هنری و بصیرتی نسبت به آن پرداخت. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: با توجه به ایام کرونا و شیوع این بیماری، قالب برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام دهه کرامت با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و بیشتر به صورت آنلاین و فضای مجازی است. 

این استاد دانشگاه در پایان عنوان کرد: مرتبه و منزلت الگوی شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها یکی از مسائل قابل توجه ای است که اساتید و کارشناسان دینی باید نسبت به اهمیت و تبیین آن توجه داشته باشند. 

 

کد خبر 940918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha