توجه به جامعه عشایری در دولت تدبیر و امید

کریمی گفت: نگاه ویژه به جامعه عشایری در دولت تدبیر و امید، باعث شده است تا برنامه‌های مختلفی برای این جامعه زحمتکش اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرضیه کریمی»، امروز (یکشنبه 1 تیر) از معرفی رئیس  جدید امور عشایر خرمبید خبر داد و به خبرنگاران گفت: رئیس جدید امور عشایر این شهرستان با حضور «صادق کریمی»، فرماندار خرمبید و برخی مسئولان این شهرستان در جلسه شورای اداری، معرفی شد.

مدیر روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی خرمبید افزود: بر این اساس، «حسین عاطفت دوست» به عنوان رئیس جدید امور عشایر خرمبید معرفی شد و از زحمات «غلامحسین کیانی»، رئیس سابق، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی با تاکید بر نقش موثر عشایر در حافظت زیست بوم ها و دره ها در طبیعت، بیان کرد: نگاه ویژه به جامعه عشایری در دولت تدبیر و امید، باعث شده است تا برنامه‌های مختلفی برای این جامعه زحمتکش اجرا شود.

«حسین عاطفت دوست»، رئیس جدید امور عشایر خرمبید نیز در این جلسه از سکونت ۷۵۰ خانوار عشایری  در مناطق ییلاقی این شهرستان خبر داد و شمار دام عشایر این منطقه را حدود ۱۵۰ هزار راس اعلام کرد و بر نقش عشایر در اقتصاد کشور و تولید دام تاکید کرد.

 

کد خبر 940966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha