لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی جدی‌تر برای آگاه‌سازی مردم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی

جهانگیری با اشاره به اینکه اندیمشک به وضعیت قرمز رسیده و مردم باید همکاری بیشتری داشته باشند گفت: باید هماهنگی و برنامه‌ریزی جدی‌تری برای آگاه‌سازی مردم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (یکشنبه ۱ تیر) در نشستی با رئیس مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه بهداشت و درمان در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: باید هماهنگی و برنامه‌ریزی جدی‌تری برای آگاه‌سازی مردم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه سهل‌انگاری شهروندان در عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا به شدت سلامت عمومی را به خطر انداخته است افزود: اندیمشک به وضعیت قرمز رسیده و مردم باید همکاری بیشتری داشته باشند.

 

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در شرایط کنونی بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: تمامی شهروندان طبق توصیه‌های جدی وزارت بهداشت و درمان، باید مراقبت بیشتری داشته باشند.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه شهروندان باید برای مراقبت از سلامت خود و اعضای خانواده، به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند اذعان داشت: با توجه به اینکه حضور در تجمع‌ها و مراسم‌ها بسیار تهدیدکننده است، شهروندان باید از شرکت در مراسم‌های عروسی و عزا خودداری کنند.

 

وی در پایان به ارائه اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا در اندیمشک پرداخت و یاد آور شد: کارهای بسیار خوبی تاکنون در شهرستان اندیمشک صورت گرفته که این تلاش‌ها و کارها با قاطعیت ادامه دارند.

 

کد خبر 941026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha